Batman, James Bond si marketingul online
Recunosc, sunt o fana James Bond - de cand am vazut Casino Royale abia astept sa il revad pe Daniel Craig in rol de super agent.
Uite asa am ajuns pe site-ul lui James Bond, sugestiv intitulat 007.com, pe moment dedicat urmatorului film Quantum of Solace. Mi-a placut ca e un site destul cool (cum ii sade bine unui site dedicat lui James Bond) si mai ales, ca ofera goodies pentru fanii inraiti in sectiunea de downloads.
Icoane de messenger, wallpapers ( cam putine optiuni totusi - si ca poze si ca dimensiuni), un fan kit de bannere pentru site/blog si un widget pentru a putea urmari toate update-urile de pe site. In plus am devenit un fan pe pagina de facebook dedicata.
Totusi mi s-a parut un pic prea putin pentru 007. In fond este mai mult decat un film, este un personaj cu posibilitati enorme de exploatare.
Zic asta fiindca am aflat recent de pe BasicMarketing.ro de campania uber-cool de promovare a Dark Knight (ultimul film cu Batman, cel de-al doilea erou preferat de mine), campanie care a creat un intreg univers virtual in jurul filmului, menit sa implice fanii si sa le ofere o experienta deosebita.
Mai multe detalii in articolul de nota 10 de aici.
In speranta ca si Bond va urma in viitor acest exemplu, il sustin si eu cu un banner.
2 Responses to Batman, James Bond si marketingul online
nu stiu daca a fost o tactica de promovare a filmului sau cei de la F-Secure sunt fani Batman, dar ei au lansat un challenge http://www.f-secure.com/security_center/asm.html si ultimul nivel continea encrypted in binar o adresa de mail "why so serious" :) ceva mai ofuscata...
Evident n-a prea prins pentru ca numai 14 oameni au decriptat ultimul nivel din cateva mii inscrisi :D
Foarte tare, nu stiam.
Something to say?