"După ce am reuşit să ne ocupăm timpul preocupaţi de e-mail-uri, pagini web, bloguri, reţele online de socializare, a apărut şi instrumentul care face ordine în ele.


Compania americană Radar Networks este creatoarea website-ului botezat Twine, aflat încă în stadiul de testare, un site care poate face diferenţa între oameni, locuri, companii sau alte categorii de interes. Proiectul, prezentat de www.newscientist.com, se bazează pe conceptul de web semantic, o extensie a web-ului curent, în care informaţia este stocată într-un format ce poate fi interpretat de maşină. Web-ul semantic este adesea asociat conceptului de Web 3.0.

Utilizatorii pot încărca pe Twine informaţii relevante pentru ei, de la e-mail-uri la clipuri video. O dată ce website-ul conţine nişte informaţii, începe să le analizeze şi să le împartă pe diferite categorii. Twine adnotează automat informaţiile într-o manieră semantică. Face acest lucru folosind o combinaţie între tehnici de învăţare automată a computerelor şi procesarea limbajului natural. Adică programul este capabil să înţeleagă anumite semnificaţii din cuvinte, structura propoziţiei sau gramatică."

Acest articol a fost preluat din Jurnalul National Online.

Iar site-ul Twine este: www.twine.com