Ne apropiem cu pasi rapizi de prezentarea celei de-a doua etape la proiect.
Ca o concluzie dupa aceasta prima luna de bloggerit si ...umm...webmasterit, am facut o lista cu lucrurile bune si cele la care mai trebuie lucrat:

  • blogul evolueaza frumos, nice and steady. Am ajuns la aproape 600 vizitatori in Google Analytics in aproape o luna(propozitie care i-ar face pe adevaratii bloggeri sa se tavaleasca de ras dar care consider ca e acceptabila in conditiile unui blog tema cu o tematica nu tocmai populara si care este la concurenta cu inca 20 similare, in conditiile unei "piete" extrem de restranse).In trafic.ro am urcat pana la pozitia 600...sper sa mai urcam, macar 100 de locuri.
  • am invatat cate ceva despre SEO, am ajuns si pe prima pagina in google cu blogul, acum tocmai am picat pe 2 :(
  • din pacate, site-ul a fost neglijat complet...5 vizite..continut putin...sper ca situatia sa se remedieze odata cu rezolvarea celei de-a treia teme care va trebui integrata cu site-ul.
    Ma intreb daca un CMS nu ar fi fost o solutie mai comoda pentru site, am vazut niste exemple extrem simpatice facute cu Joomla.
    Comparativ cu etapa trecuta, pot spune totusi ca e o usoara evolutie.
  • La temele postate, situatia e oarecum ok, avem toate temele 1 dar din pacate o singura tema 2.
  • To sum it up, sunt un manager de proiect nu tocmai stralucit :) cel putin la IE, in personal life I like thinking othewise;
    Ar trebui sa ne mobilizam mai mult in urmatoarea luna si sa colaboram mai eficient.
Si pentru ca trebuie sa recunoastem meritele concurentei, mi-a placut blogul Spaima interfetelor fun, simpatic si bine realizat!