Din categoria pareri personale :)

In timpul facultatii am intalnit printre colegii mei diverse tipologii de oameni - unii mai pasionati de programare, altii mai putin, viitori topcoders, testeri sau arhitecti seniori precum si viitorii consultanti si IT project manageri .
Unul din principalele motive ale alegerii UPB A&C a fost mediul si factorul uman - cred ca este mult mai important sa iti constientizezi valoarea avand ca etalon pe cei mai buni decat sa iti gadili oarecum orgoliul fiind bun printre cei mai slabi.

Una din marile uimiri ale acestui an (vorbind de scoala si colegi) a fost atitudinea refractara la nou a unora (genul care nu sunt dispusi sa faca altceva decat stiu ei la servici..."eu fac java, de ce sa invat javascript, ca nu s-a zis de la inceput" si impresia de superioritate ("cum sa fac o tema cu X ca ala nu ia bursa")...mi se pare extrem de uimitor in continuare, mai ales in conditiile in care am intalnit aceleasi atitudini si la unii colegi de la servici.
Asa ca, insipirandu-ma de pe forumul de la IE m-am gandit ca e o idee buna sa postez urmatorul filmulet



precum si acest link (recomandarile sunt universale, nu doar pentru developerii web).

Think nice positive thoughts guys!