In ultimele luni am inceput sa merg la evenimente cu tema web marketing - pana acum la editia din februarie a PR Tea cu tema Blogul - instrument de PR si Digital Marketing for Marketeers organizat de Evensys.
Intre cele doua evenimente e greu de facut o paralela, in primul rand datorita scopului total diferit.
PR Tea este un eveniment organizat lunar pentru studentii de PR de catre asociatia lor de studenti (PRIME), este gratuit si are scopul de a trata cu invitati speciali diverse subiecte de PR intr-un cadru destul de informal si sub forma de discutie libera.Printre invitatii diferitelor editii : Dragos Bucurenci (pentru editia despre Campaniile sociale), Marie Rose Mociornita (editia despre etica relatiilor publice), Antonio Eram (editia despre Blog)
Seminariile Evensys se adreseaza unui public mai restrans, deja familiarizat cu web-ul si/sau marketingul , au costul de cam 175EUR si au scopul de a aborda diverse subiecte de interes pe tematica Web 2.0 (corporate blogging, buzz marketing, digital marketing).Vorbitori si viitori vorbitori: Manafu, Radu Ionescu.

Daca la PR Tea mi s-a parut un pic cam haotica desfasurarea evenimentelor si m-a surprins nivelul redus al cunostintelor de web 2.0 a viitorilor pr-isti , de la Digital Marketing am avut ocazia sa remarc nivelul la care se face marketing web in Romania - destul de confuz si bazat un pic prea mult pe intuitie.
De la amandoua am plecat cu gandul ca nu am invatat prea multe lucruri noi, ceea ce ma face sa ma intreb : oare la ce ma astept de fapt de la un seminar de web marketing?La idei revolutionare, cum ar fi un serviciu care sa faca concurenta Google-ului? La urmatorul hype (Web 3.0, Web 4.0)? :)) Nu cred ca o sa gasesc asa ceva prea curand...
Ca note : mi-a placut ca si Radu Ionescu si Antonio Eram sunt dezinvolti si coerenti (lucru care inca il mai am de invatat)
Manafu (guest la prima parte a prezentarii) mi s-a parut un pic confuz.