Recent am avut ultimul contact cu Poli cu ocazia ridicarii foii matricole si primul contact cu sistemul din ASE, odata cu inscrierea pentru master.Diferenta de mentalitate mi s-a parut colosala...si regret ca cei de la Poli inca nu au inteles sa isi respecte studentii.

La Poli a durat 2 saptamani eliberarea unei foi matricole : 2 saptamani in care s-au facut ture pana la scoala aproape zilnic in imposibilul orar 10-13 (imposibil pentru oricine lucreaza si nu are chef sa faca mearga zilnic sa le caute pe doamnele secretare), in care s-a stat la cozi, s-a fugit de la o secretara la alta, in care s-au auzit scuze absurde ...cred ca a fost o mare supriza pentru ei sa aiba atatia absolventi si ar fi fost un efort prea mare sa le printeze din timp.In plus, azi, la 3 zile dupa afisarea rezultatelor la master, inca nu au aparut rezultatele online; suprinzator si nu prea.

La ASE a durat 15 minute plata taxei si 10 minute inscrierea - totul fara nervi, cozi inutile si munca facuta in bataie de joc; inscrierea a insemnat verificarea dosarului de catre o doamna amabila (si nu aflarea ca ai dosar incomplet odata cu afisarea inscrisilor), afisarea online a oricarei informatii despre inscriere, documente, orare, plati si statistici referitoare la numarul de inscrisi.
In plus, am primit email cu programarea la examenul care trebuie sa il sustin.De ce? Fiindca unii stiu sa isi atraga studenti platitori de taxe si altii nu.

Diferentele de management se vad cu ochiul liber - un exemplu perfect il reprezinta diferenta colosala intre holul de la Cibernetica, cu sala de net pentru studenti plina de LCD-uri si holurile unei Politehnici in care inca se tin laboratoare de programare in sali in care ploua, fara internet, populate cu 486 si monitoare CRT.

Nu regret ca am facut Politehnica - am intalnit niste oameni absolut extraordinari si am invatat mai mult decat as fi facut la orice alta facultate; in schimb imi pare rau sa constat ca cei care conduc aceasta facultate sunt extrem de putin interesati de studentii lor.